Translate

luni, 17 septembrie 2012

Despre nimic si despre tot

                 M-am gandit mult si chiar mi-au trebuit vreo cativa ani buni  sa scriu aceste randuri .
                 Stiu veti spune ce-a patit si asta vrea blog , n-are ce face acasa .... treci la cratita femeie ar spune altii dar ce mai conteaza uneori in viata totul e un nou inceput.
                E mult pentru unii , putin pentru altii , fiecare cu piticul lui si cum cateodata mai trebuie sa-ti dresezi piticii , vorba unui bun prieten m-am gandit ca trebuie sa scriu si eu ceva despre mine , despre tine , despre noi si despre voi, despre obiceiuri , despre traditii,despre bucatarie , despre Romania si romani.
                Toata lumea are blog ,  eu de ce n-as putea ???
                M-am gandit la un nume si ce nume cand il citesti zambesti :))))))
              Da Mishutza de la Misa , Misa de la Mihaela iar caruta o caruta virtuala care sa fie  caruta mea si in care vreau sa  adun  frumosul , uratul , povestea , cantul , portul , jocul , gustul tarii asa cum il vad eu ,asa cum ar trebui sa fie .



         

Interesanta poza   este o caruta  veche de nunta modelul il vedem si in unele filme vechi americane dar modelul acesta sigur il veti vedea la muzeul Astra din Sibiu.
             





 Deci sa o luam cu inceputul " putin cate putin".



Niciun comentariu: