Translate

marți, 25 februarie 2014

Dulce si bun



  Sweet and good

        
          Saptamana trecuta m-am gandit ca eu n-am facut niciodata in 25 de ani de casatorie  salam de biscuiti.
         Unele gospodine ar rade sigur si s-ar intreba ce fel de gospodina esti de n-ai facut salam de biscuiti atatia ani .     
         Ei , uite nu mai pot eu de parerea altora chiar nu ma stress-ez de asta , am incercat si mi-a iesit fara prea mare oboseala .  
         Am cautat o reteta pe google , am gasit 100 de moduri pe preparare am ales una dintre ele si pana la urma a iesit ceva  dulce si bun .
         Oricum , stati linistiti  nu am respectat reteta in totalitate ca orice bucatar trebuia sa -mi pun amprenta si ca sa-i dau o nota aparte pe langa cacao am topit si ciocolata  si  am pus si niste merisoare uscate in loc de stafide iar  nucile le-am prajit cu un pic de sare  .
        Deci nu trebuie sa fiu master chef si nici nu-mi trebuie sa ma treaca sudorile in fata nimanui  sa ma apuc sa ma pozez sau sa ma filmez cum gatesc si ce gatesc sa va prezint etapele produsului ca e invadat internetul iar de reteta sigur va pot spune ca cea mai buna reteta e ca la mama si bunica acasa  .
       
 Sausage biscuits with chocolate cranberries and Turkish delight
 
         Pofta am avut ca s-a terminat repede . :)

Niciun comentariu: