Translate

luni, 1 septembrie 2014

Septembrie , luni ....era un cantec

              Septembrie, luni ........ un vers,un cantec , o melodie  la moda acum ....ce-mi mai aduc aminte :

                       " Te asezi langa mine si abia astepti sa-mi spui
                         Ca de azi pana maine e septembrie, e luni

                         Te privesc in tacere chiar atunci cand imi surazi,
                          N-ai secrete, iubire, sau emotii sa ascunzi."

              Vantul adie  prin par , usor zburlindul ,soarele de amiaza ne incalzeste asa ca intr-o ziua de luni ,1 Septembrie a venit toamna cu a ei nostalgii si emotii care involuntar  te  fac sa-ti zboare gandul la poezie la Nichita Stanescu la "Emotie de toamna" .

                       "  A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
                         cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

                         Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
                         ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
                         ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
                         si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.

                         Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
                         iau cuvintele si le-nec în mare.
                         Suier luna si o rasar si o prefac
                          intr-o dragoste mare. "





Niciun comentariu: