Translate

luni, 3 martie 2014

Lucru de mana sau Handmade


        In vartejul nebun al ultimilor ani am uitat sa facem multe din lucrurile pe care acum le consideram invechite dar pe care le faceam acum 25 de ani si anume sa impletim , sa crosetam , sa coasem , sa croim haine mai nou trend -ul actual  handmade .
        Inainte  hainele  le faceam noi dupa bunul plac  mai lungi , mai scurte dupa moda anilor de atunci mai colorate , mai inflorate si cu volanase cat mai multe .
       Timpul nu ne permitea  nici atunci dar mai faceam o flanea impletita, mai crosetam un fular , mai faceam o laseta , mai coseam un stergar , o fata de masa , mai faceam un martisor dar trendul ultimilor ani este de a lua totul de-a gata de la mall  .
      
       Am observat ca in momentul de fata copii la scoala nu mai sunt invatati sa impleteasca ,sa croseteze ,sa coase  vor ajunge sa nu stie sa-si coase un nastur la camasa si vor fi nevoiti sa plateasca pe cineva sa faca treaba asta. '
       In vremuri de restriste cu anumite cunostinte poti face ceva bani .
       De ceva timp mi-am propus sa fac tot ceea ce faceam acum 25 de ani in timpul liber .
       Daca am reusit sau nu vedeti si voi . :)





           

Niciun comentariu: