Translate

marți, 13 august 2013

Fantanele, Cluj un loc vechi dar totusi nou

       Daca anul trecut ne-am hotarat sa ne cunoastem tara mai bine , anul acesta ne vom continua vizitele prin Romania noastra cea de toate zilele cu locuri nepretuite si necalcate decat  de cunoscatori, locuri noi dar totusi vechi cu un viitor potential turistic.
        Un loc in care inca mai vezi desisul padurii , un loc in care padurea virgina  inca nu-si  piarde din stralucire .
        Am plecat din Bacau si dupa numeroase trasee simulate pe calculator ne-am facut o rezervare prin Booking.com la Hotel Bianca in statiunea Fantanele judetul Cluj imediat dupa Belis. L-am gasit usor dupa un drum prin padure prin cheile Bicazului, Lacul Rosu, Praid , autostrada Transilvania , Huedin , Fantanele am dat de frumusete a naturii  un lac superb .
        O zona neexploatata din punc de vedere turistic .Hotelul curat, liniste,se aud trilurile pasarelelor , racoare intr-o zi calduroasa de august cum doar in zonele montane gasesti.
         Pentru o zi ,o saptamana de incarcat bateriile poate sa faci si de ce nu poate si o plimbare cu o barca .









Niciun comentariu: